søndag 13. oktober 2013

Tiddelibom

I dag når me våkna var det SNØ på verandaen. Må innrømme at eg ikkje er heilt klar for kulde og snø,så satsar på at me får nokre veker til før snøen legg seg.
Denne veka har det vore vått og kaldt så me tenner lys og drikk kakao inne.
I helga har Thomas hatt fri,så heile familien har kost oss ilag med frisørbesøk,vitensenter,fotball i Fløyahall,film og baking.
I dag fekk Thomas lagt om til vinterdekk mens eg og Lukas vaska bilane. Eg fekk også prøvd ut ny oppskrift på skillingsbollar utan kveitemjøl. Iogmed at eg tåler kveite dårleg har eg ikkje fått baka bollar på ei stund,men no blir det bollar......
No har thomas og ungane sett på film. Eg fekk retta 45 matteprøvar og er klar for ny veke på jobb.
Håpar de har det bra!
Klem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar