søndag 9. februar 2014

Tida går.....

Denne veka har stort sett gått som normalt,men tysdag var Lukas sin første håndballtrening. Han var supernøgd og første turnering vert allereie neste helg.

Det vert mange ulike treningar i løpet av ei veke og svoltne ungar som kjem heim. Så pannekaker til kvelds er blitt ein klassiker. Denne veka har gutane tatt ansvar og Lukas steikte pannekaker heilt på eiga hand på onsdag.

Eg kjørte Nora på flyplassen,då ho har hatt langhelg i Tromsø.
Ho flydde om Oslo og ordna alt åleine,men utruleg nok fekk ho tante Nina som sidemann på flyet til Tromsø.......rart korleis tilfeldighetene slår inn.
Ho har budd hjå Charlotte heile helga og har storkost seg med venninner der oppe.
Me har savna ho masse,så ho sitt heldigvis på flyet heim no.
Fredag var det kamp for Bryne ( vann 2-1 mot Ålgård!!) og eg prøvde ut fast,fit and faboulus på Elixia. Kjekk time som eg skal steppe inn på innimellom.

Lørdag var det innevær men me fekk oss allikevel ein liten shoppingtur på M44. Ungane fekk seg yougurtis og eg og Thomas prøvde ut Sabi Sushi som var veldig bra.

Lørdagskvelden var eg på middag med damene på trinnet mitt. God mat ,god vin ,masse masing og ein sein kveld før eg kom i seng. Men veldig koselig å bli betre kjent med kollegaer.
I dag vart det difor sein morning,men vart vekt med pakkar og frukost på senga. Gutane hadde laga flott kort og Nora hadde laga fint bilde til meg. For ein gjeng ......
Isak forsvann på besøk til ein kompis tidleg men me andre fekk ein koseleg tur til Vitengarden på Nærbø. Kjempekoselig museum med flott utstilling av kongens bilar. I tillegg kunne ein besøke fjøset og dei hadde koseleg cafe. Me kjøpte årskort til Jærmuseuma,så me skal ut her fleire gonger.

No er det retting av naturfagsprøvar og avslapning resten av kvelden.
Ha ein super søndagskveld. Klem frå Bryne

2 kommentarer:

  1. Verkar som ni trivs bra! Härliga bilder på den fina familjen! Kram

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja me trives bra. Det tek som du veit litt tid,men sålangt verkar det bra.
      Håpar du har fått sove litt bedre i det siste og at familien har det bra.
      Stor klem

      Slett