søndag 16. mars 2014

Kake i ein kopp

Då er det gått enno ei veke med masse aktivitet på Bryne. Thomas reiste til La Manga på torsdagen. Det er visst strålande sol og Thomas er veldig fornøgd med oppholdet sålangt.

Eg var på instruktørkurs på Elixia onsdagen. Det er alltid kjekt med nye impulsar og fekk masse gode tips eg tek med meg vidare.
Ellers har eg gjort unna foreldresamtalar denne veka. Kjekt med alt som er gjort!

Fredag leverte eg Isak på treningscamp i håndball med overnatting og turnering. Veldig bra opplegg og sjølv om han var ganske sliten på lørdagen hadde det vore veldig kjekt.

Nora feira 14års-dag med jentene i klassen på lørdagen. Så ho var tidleg oppe og igang med baking osv. Eg tok med Lukas og ein kompis på sykkeltur. Ved Sandtangen møtte me på eit  svanepar. Utruleg flotte fuglar.
Etterpå testa me ut bollane på jærbakaren,som smaka fortreffeleg:-)

På kvelden ville Nora ha huset for seg sjølv og jentene,så då tok eg med Lukas og ein kompis på kino. Me såg "doktor Proktor" som var kjempemorsom. Etterpå vart Lukas med kompisen heim og overnatta der.

I dag har Isak spela turnering i Håndball,så me var tidleg oppe. No har eg installert meg i sofaen med ny bok og "cake in a cup". Funksjonell mat har posjonsposar med kakemiks som er ferdig etter 1minutt i mikro. Perfekt for oss som er glad i søtt men vil vere litt sunn etter mange utskeielsar på lørdagen:-)
Ha ein fortsatt fin søndag!
 
Fekk presang frå Nora denne veka T&S - ho har laga dei sjølv. Takk vennen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar