tirsdag 25. juni 2013

Siste innspurt!

Forrige veke var det avslutning kvar dag. Koselig men travelt. Nora hadde siste dag på barneskulen.............. Og Lukas hadde siste avslutning i barnehagen. Eg hadde første avslutning som kontaktlærar. Fantastisk gjeng med 10. Klassingar . Kjem til å savne dei til hausten.

Lørdag feira Isak 10års dag på Alfheim. Marcus og Benny var greie og stilte opp som målvakter i straffesparkkonkurransen. Uheldigvis fekk eg eit litt røft møte med dampovnen på kjøkkenet og endte festen på legevakten med isposar på ansiktet.

Nora spelte kamp i Tromsdalen. Mykje trening for tida då det nærmar seg fotballcup.

Om kvelden sprang eg og Isak Coop minimarathon (4,2 km). Kjempeinnsats av Isak, han tek nesten att mora.........

Søndag såg eg rett og slett så fæl ut at eg heldt meg inne heile dagen. Men då fekk eg jo tatt unna litt husarbeid og det er jo alltid bra.

Mandag fekk eg flotte blomar på døra av mamma og pappa. Alltid kjekt med omtanke:-)

I dag reiser Isak på leir i manndalen og i morgon reiser Nora til Piteå . Ferien er altså godt igang.

Ha ei fin veke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar