onsdag 11. juni 2014

Tromsø!!

Forrige veka besøkte me Tromsø! Veldig kjekt å vere tilbake og det var akkurat som om eg hadde vore der veka før.

Var først innom Langnes skule og besøkte elevane "mine" og kollegaer der. Såå kjekt å sjå alle att, og få oppdatering på alt som hadde skjedd siste halvår.

Etterpå gjekk turen til Hanne og gutane. Nesten rørande korleis ein kan vere vekke frå kvarandre så lenge og så er det heilt som før når me møtest.

Me fekk masse kvalitetstid og gutane storkoste seg. Isak fekk også med seg tre kamper for gamlelaget. 

Lukas rakk badetur til Bukta ilag med Noah  og eg fekk med meg jentekveld med Hanne og Torgunn.

Nora budde hjå Marte og Charlotte denne veka, og fekk også reist på telttur med gamleklassen.

Torsdag var me på koselig frukostbesøk hjå Agnes og Benny. Minstejenta var blitt så stor:-)

Dessverre går tida så altfor fort, og etter ein knallkamp av Bryne (slo Tromsø 2-1!)
Reiste me heimover torsdag kveld. Det vil seie, for meg , Lukas og Thomas.

Nora og Isak vart verande til søndag:-)

No gledar eg meg til besøk frå Tromsø og satsar på ny tur nordover til neste år!

Isak reiser nord igjen allerede tirsdag, då han skal vere med på Piteåcup ilag med gamlelaget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar