søndag 6. oktober 2013

Hastig høst

Då er ei travel veke over . No er hausten komen og det vert stadig mørkare i Tromsø, heldigvis er det enno ei stund til mørketida sett inn.

Denne torsdagen møtte TIL laget Sheriff og spelte uavgjort på Alfheim. Skikkelig godstemning når dei tok leiinga,men dessverre rauk seieren på slutten.

Lørdag var det Bjerkakerdagen på Bjerkaker skule. Thomas og eg var med gutane på skulen frå 9-14. Masse kjekke aktivitetar og 1 time solidaritetsjogg for SOS barnebyer på slutten av skuledagen. Isak jogga 1mil , mens Lukas nøgde seg med 4 rundar.

Etter joggen fulgte eg Thomas på flyplassen før eg stakk innom Hanne (fotballfrue som bur i nærheten) for ein kopp te.

Lørdagskvelden hadde Isak ein kompis på overnatting og Nora hadde to venninner på overnatting så det vart ein sein kveld........ Men alle våkna blide og fornøgde på søndagen.


I dag var eg og Lukas på fridrettens dag ilag med Hanne og Noah. Gutane var kjempeivrige og sprang sikkert 10 sekstimetere.
Etterpå kjørte me heim til oss og laga vafler. Mens gutane såg film,fekk mammene god tid til å mase.

Heile gjengen var nokså trøtte idag så resten av kvelden har vore ganske roleg med film og kamp på tv.Dessverre vart det ikkje poeng for Tromsø i dag, men me har fortsatt trua.

No har gutane tatt kvelden og eg vurderer å gjere det samme.
I morgon er det ny veke og masse kjekke aktivitetar, blant anna er det foreldremøte for det nye fotballaget til Lukas, gjett om han gledar seg til å starte opp:-)

Onsdag har Pappen bursdag- gratulerer på forskudd!!!

Håpar de får ei fin veke! Klem frå Tromsø

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar