søndag 27. oktober 2013

Kulturuke

Då er det søndag igjen og på tide med ein liten oppsummering.
Thomas reiste til Moskva på onsdag og vidare til Oslo på fredag for ny bortekamp.Han kjem heldigvis heim i kveld.
Nora har hatt ei travel veke på skulen og har nytta helga til å hjelpe meg med førebuing til Hallowenfest. ( etter fleire år med sterk motstand mot hallowenfeiring må eg gje opp og er kome med i festkomiteen på skulen.....)
Isak har vore masse på ski og hadde pianokonsert på lørdagen. Lørdag var det også avslutning av utesesong for fotballaget. Pizza og fotball på Alfheim.
 

Eg har også hatt travel veke på skulen,men torsdag fekk eg med meg revyen. Såå flinke elevar eg har!!!


I helga har me fulgt isaken på lørdagen og i dag har eg og gutane kost oss  på ski,i strålande sol og fine løyper.


No er det kamp!!!! Heia TIL!
Klem frå Siri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar