mandag 12. mai 2014

Bergenshelg

Denne veka testa eg ut Befit yoga på Yoga studio . Tenkte i utgangspunktet at det skulle vere bra for smidigheten, men vart ikkje akkurat slik....
Timen var rett og slett knallhard coretrening. Stod stort sett i planken heile timen og då nakke og skuldre i utgangspunktet var litt ømme, kunne eg knapt bevege meg på fredagen:-) må nok gå nokre gonger før eg fullfører heile timen:-)

Etter litt smertestillande kom det seg og me satte kursen mot hytta på Radøy. Har ikkje vore der på over eitt år, så fekk skikkeleg feriestemning. Ungane stakk ut i båt og fiska, då båten var kome på vatnet mens eg slappa av på terrassen. Nora tok årets første bad etter mykje vurdering fram og tilbake.....

Lørdag feira med svigers sin bursdag før me drog vidare til mormor og morfar i Fyllingsdalen. Etter god middag og dessert reiste eg ut til Askøy for å låne sofaen hjå musken. Mariell var i eit kort kveldsbryllup så då vart det meg og Theo som tok kveldsturen. Etter bryllup og skravling med systo vart det sein kveld....

Søndag var niesa mi  Kaja oppe allerede 06.00:-) Så me fekk ei koseleg morgonstund og tur ilag før eg skulle vidare i konfirmasjon på Sotra. Utruleg at fadderungen min er konfirmant allerede, men veldig koselig å sjå alle att. Ungane ,mormor og morfar kpm utover til Askøy for å tilbringe dagen med Mariell og gjengen og fekk ei koseleg grillstund. Lukas fekk endeleg kosetid med Theo.

Helga går fort og etter rask konfirmasjonsmiddag raste eg tilbake til Askøy for å hente ungane og sette kursen heim til Bryne og Thomas. Han har hatt arbeidshelg med keepertrenerskule og heimekamp (2-2)
Kjenner at turen har tatt på, så no tek eg  kvelden.

Ha ei fin veke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar